СПОСОБИ ОПЛАТИ
1.Онлайн оплата карткою VISA/Mastercard/Privat24. Ви можете здійснити оплату замовлення відразу при оформленні замовлення. Дозволить Вам заощаджувати на вартості послуг Нової Пошти та Укрпошти за пересилання грошей
2. Повна оплата товару на рахунок ФОП за реквізитами.
При оплаті замовлення на рахунок ПриватБанк вам не потрібно буде оплачувати комісію накладеного платежу за послугу пересилання грошей.При оплаті замовлення на рахунок, повинна бути зарахована сума, рівна вартості товару на сайті, тому враховуйте розмір комісії банку.
3.Накладений платіж при надсиланні службою доставки. Зверніть увагу, що при цьому способі оплати службою доставки додатково утримується комісія за переказ коштів, що лягає на Покупця і розраховується за формулою 55 грн. + 2% від вказаної вартості.
Додаткова інформація про доставку та оплату:
Мінімальне сума замовлення 300грн
Замовлення вартістю до 500грн оплачуються у повному обсязі.
Реквізити для оплати прийдуть в повідомленні після опрацювання замовлення.
ДОСТАВКА
Доставка замовлень здійснюється тільки на відділення "Нової Пошти" та "Укрпошти" по всій території України. У нас не передбачено самовивіз і так само доставка за межі України.Всі посилки відправляються в робочий час з понеділка по п'ятницю протягом 48-х годин після підтвердження замовлення. Повідомлення з товарно-транспортної накладної (ТТН) вам прийде в день відправлення посилки після 19:00.Орієнтовні строки доставки перевізником "Нова Пошта" — 1-3 дні, вони можуть змінюватися в залежності від дальності розташування вашого міста від міста відправлення посилки. Просимо зауважити, що на швидкість доставки замовлень даними перевізником магазин не може вплинути, тому, якщо вам потрібно отримати посилку до певного терміну - своєчасно плануйте ваші покупки. Заздалегідь дізнатися орієнтовні строки доставки з міста в місто ви можете на сайті "Нової Пошти".Термін зберігання посилки на відділенні "Нової Пошти" - 5 календарних днів. На 5-й день ваша посилка буде автоматично повернуто назад відправникові без можливості продовження терміну зберігання. Щоб уникнути таких ситуацій просимо оформляти замовлення в підходящі для вас терміни і своєчасно приходити на відділення за посилкою.Відстежити статус та місцезнаходження посилки можна на сайті "Нової Пошти".
Якщо з будь-яких причин Ви не можете скористатися жодним із запропонованих способів, зверніться до наших менеджерів, і ми спробуємо знайти відповідний варіант!