Запуск нового сайту передбачає виконання безлічі завдань щодо його наповнення та налаштування. На початку обсяг майбутньої роботи може лякати та переводити вас в режим прокрастинації. Найефективніша тактика боротьби з цим — «їсти слона частинами». Пропонуємо свій оптимальний сценарій послідовних невеликих дій, який дозволить втягнутися в роботу над сайтом та пройти її найефективнішим шляхом.
Налаштування доступу до сайту
Керування доступами відбувається в розділі Налаштування → Адміни.
Щоб спростити собі авторизацію в адмінці, позбавитися необхідності пам'ятати пароль і вказувати його при кожному вході, ви можете вказати у властивостях свого облікового запису свій gmail-акаунт. Це дозволить у майбутньому авторизуватися в адмінці, використовуючи Увійти за допомогою Google.
Якщо сайтом будуть займатися кілька людей — відразу створіть окремі акаунти для ваших співробітників або партнерів.
Загальні налаштування сайту: назва, логотип, контакти
Заповніть кілька простих полів у розділі Налаштування → Загальні налаштування → Інформація про магазин.
Назва сайту у властивостях:
-
Загальний title сайту — використовується як частина title для всіх сторінок.
-
Назва — показується у мобільній версії, якщо не завантажено логотип.
Налаштування дизайну
Налаштування дизайну виконують наші дизайнери. Є два сценарії:
-
Ви обираєте готовий шаблон із галереї, повідомляєте нам свій вибір, і ми вмикаємо вам цей шаблон. При цьому можемо внести невеликі зміни: підкоригувати колірну гаму, змінити порядок блоків тощо. Це базовий варіант, який входить у стартовий платіж 10 000 грн.
-
Ми готуємо для вас розширене налаштування дизайну, виходячи з ваших побажань по колірній гамі, стилю, асортименту і т. д. Щоб почати роботу за цим сценарієм, напишіть нам у чат, і ми поставимо уточнювальні питання. При цьому сценарії розмір стартового платежу становить до 15 000 грн.
Важливо: оплата здійснюється лише у тому випадку, якщо фінальний результат вас повністю влаштовує. Тому, налаштування дизайну потрібно виконати якнайшвидше, щоб ви повністю розуміли, як виглядатиме і працюватиме ваш сайт до внесення стартового платежу.
Налаштування попередньої структури каталогу
Характеристики, модифікації, фільтри
Якщо ви запускаєте новий сайт, то на першому етапі не потрібно детально визначати фінальну структуру каталогу. Достатньо розпочати з попереднього, чорнового варіанта, який ви зможете легко коригувати у процесі наповнення сайту.
Якщо ж ви оновлюєте свій старий сайт, то ви краще за все спочатку налаштувати повністю ідентичну структуру, перенести товари, а потім вже вносити в неї правки.
Чому це можливо?
-
Товари можна легко переміщувати між категоріями.
-
URL сторінок категорій та товарів не залежать від структури категорій і не змінюються при зміні категорій (при стандартному налаштуванні формату url).
Налаштування каталогу складається з кількох завдань:
Наповнення каталогу товарів
Коли чернетка структури категорій налаштована, можна перейти до наповнення категорій товарами.
Залежно від кількості товарів, які вам необхідно додати, та від того, у якому форматі у вас є інформація про товари, ви можете вибрати один із варіантів наповнення:
-
Ручне наповнення
-
Імпорт із Excel
-
Імпорт із xml
-
Міграція з API з облікової системи
Читайте також:
Інформаційні сторінки
Створіть та заповніть сторінки Про нас, Оплата та доставка, Обмін та повернення, Блог. Вимкніть ті сторінки, які вам не потрібні. Також ви можете самостійно додати нові інформаційні сторінки.
Читайте також:
Налаштування варіантів оплати та доставки
Для налаштування доставки необхідно:
-
Залишити тільки ті варіанти доставок, які ви будете використовувати.
-
Налаштувати умови та вартість для них.
Для налаштування оплат необхідно:
-
Визначити, які варіанти оплати будуть доступні покупцеві при замовленні.
-
Увімкнути платіжні системи для налаштування онлайн-оплат.
-
Визначити доступні способи оплати для кожного варіанту доставки.
Знижки та акції
Ознайомтесь з можливими механізмами для акцій та знижок, залиште ті, які використовуватимете та налаштуйте їх.
Підключення зовнішніх сервісів
На цьому етапі необхідно налаштувати цілу низку зовнішніх сервісів:
Ми максимально спростили процес підключення цих сервісів, але участь з вашого боку все ж потрібна.
Додаткові налаштування
Робота такого складного механізму, як інтернет-магазин, передбачає велику кількість функцій, які мають різні налаштування логіки роботи або зовнішнього вигляду.
Щоб ви не витрачали багато часу на такі налаштування, ми впорядкували їх таким чином, щоб вони функціонували, навіть якщо ви не звернете на них увагу.
Нижче список різних налаштувань, які ви можете перевірити та змінити, щоб робота сайту краще відповідала вашим вимогам:
-
Соціальні мережі
-
Формула формування url сторінок
-
Google invisible recaptcha
Підключення робочого домену
Це фінальний крок перед запуском сайту. Відразу після підключення робочого домену сайт відкривається для індексації пошукових систем. Ви можете виконати цей крок самостійно або з нашою допомогою.